پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

انواع کاور تشک

وقتی برای خرید یک تشک استاندارد و با کیفیت همچون تشک های طبی رویال و یا تشک های فومی رویال هزینه می کنید، جهت محافظت بیشتر از تشک و افزایش طول عمر آن توصیه می شود یک هزینه جزئی نیز بابت خرید یکی از انواع کاور تشک بپردازید. چرا که کاور تشک به عنوان محافظ تشک شما عمل کرده و از نفوذ انواع آلودگی ها، باکتری ها، حشرات و غیره در داخل لایه های اصلی تشک جلوگیری می کند. شایان ذکر است کاور تشک لزوما راحتی بیشتری را برای خواب شما فراهم نمی کند ، اما قطعاً دارای ویژگی های مفیدی است که منجر می شود تشکتان تمیز و خشک باقی بماند و در نتیجه دوام آن افزایش یابد.

در اینجا به معرفی انواع کاور تشک و ویژگی های اصلی آنها می پردازیم. برای خرید تشک رویال اصل به همراه کاور تشک مرغوب از محصولات ما در فروشگاه اینترنتی رویال مد دیدن کنید.

خرید کاور تشک برای تشک های رویال اصل

اصطلاح “کاور تشک” انواع مختلفی از روکش را شامل می شود که می توانید بر روی تشک خود اضافه کنید. در واقع کاور تشک یک لایه محافظتی متفاوت به تشک شما اضافه می کند و از آن در برابر عوامل خارجی همچون گرد و غبار ، عرق ، چربی و حشرات محافظت می کند. هنگامی که یکی از تشک های رویال اصل و یا برندهای مرغوب دیگر را خریداری می کنید قطعا فروشنده به شما پیشنهاد می کند تا برای افزایش دوام تشک جدیدتان یک لایه محافظ نیز برای آن تهیه نمایید. این لایه محافظ یا همان کاور تشک در انواع گوناگونی طراحی و تولید می شوند.

استفاده از کاور تشک روشی آسان و مقرون به صرفه برای اطمینان از تمیز ماندن و کاهش احتمال خراب شدن تشک شما با جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و دیگر عوامل خارجی در الیاف آن است.  اگر به تازگی تشک خود را تعویض کرده اید ، توصیه می کنیم که هر چه زودتر یکی از انواع کاور تشک را نیز به آن اضافه کنید.

آیا هنوز هم از خود می پرسید که آیا برای تشک خود به کاور نیاز دارید یا خیر؟ ما در ادامه تمام مزایای بالقوه این کاورها را برای شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید برای خرید آن بهترین تصمیم را بگیرید. همچنان با فروشگاه رویال مد همراه باشید.

کاور تشک چیست؟

کاور تشک که به عنوان محافظ تشک نیز شناخته می شود ، یک لایه نازک است که به احتمال زیاد از جنس پنبه یا پلی استر ساخته شده است. شما بعد از خرید کاور تشک باید آن را روی تشک خود قرار داده و از گوشه های تشک آن را محکم کنید. این پوشش محافظ در واقع یک لایه اضافی بین شما و تشکتان ایجاد می کند که منجر می شود عرق ، چربی یا هر گونه آلودگی خارجی به راحتی به الیاف تشک شما نفوذ نکند.

چرا به محافظ تشک نیاز دارید؟

شما باید هر چند وقت یکبار برای شستشو و تمیز کردن تشک خود اقدام کنید. این کار برای نظافت محل خواب بسیار اهمیت دارد. البته شستشوی تشک کار راحتی نیست و فقط می توان لایه بیرونی آن را با مواد پاک کننده تمیز کرد. بنابراین اگر لکه یا آلودگی به داخل آن نفوذ کرده باشد احتمال پاک شدن آن بسیار اندک است. همین آلودگی ها به مرور زمان منجر به از بین رفتن و پوسیده شدن الیاف داخلی و خراب شدن تشک می شود. اما این در حالی است که اگر از کاور تشک استفاده کنید مانع از نفوذ لکه به تشکتان خواهد شد و کافی است کاور تشک را جدا کرده و پس از شستشو دوباره در جای خود قرار دهید. بنابراین کاور تشک به نظافت هر  چه بیشتر محل خواب شما کمک می کند.

در واقع کاورهای تشک به گونه ای طراحی شده اند که به عنوان مانعی در اطراف تشک شما عمل کرده و از آن در برابر لکه ها و نفوذ مایعات یا سایر مواد ناخواسته مانند موی حیوانات خانگی ، خرده های غذا یا حشراتی مثل ساس ها به داخل تشک جلوگیری می کنند.

بنابراین وقتی این نوع پوشش را روی تشک رویال خود اضافه می کنید ، نه تنها از تشک شما در برابر آلودگی های ناخواسته محافظت می کند ، بلکه دوام و ماندگاری تشک شما را نیز طولانی می کند.

چه کسی به روکش تشک نیاز دارد؟

کاور تشک یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای هر شخصی است که می خواهد از این طریق از آسیب رساندن به تشک جدید و گران خود جلوگیری کند. این روکش ها می توانند به ویژه برای خانواده های دارای فرزند خردسال ، افرادی که حیوانات خانگی دارند یا افرادی که در یک منطقه مرطوب زندگی می کنند مفید باشد.

روکش تشک مخصوص کودکان

کودکان ناخواسته محیط اطراف خود را کثیف می کنند ، بنابراین عاقلانه است که برای جلوگیری از کثیف شدن تشک آنها از کاور تشک استفاده کنید. این کار نه تنها برای ریختن تصادفی چیزهای مختلف بر روی تشک ضروری است ، بلکه برای کودکانی که شب ادراری دارند نیز توصیه می شود. در این صورت تمیز کردن تشک بسیار راحت تر خواهد بود. اگر در حال خرید تخت کودک هستید ، محافظ تشک ضد آب را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.

روکش تشک برای رطوبت

اگر در منطقه مرطوبی زندگی می کنید ، برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل تشک خود حتما از کاور تشک استفاده کنید. کاور تشک در چنین شرایط آب و هوایی به حفظ دوام و راحتی تشک شما کمک می کند. این مورد به خصوص برای مراقبت از تشک های مموری فوم بسیار مهم است. چرا که تشک های مموری فوم مستعد انبساط و انقباض با تغییرات دما هستند ، بنابراین افزودن یک لایه محافظ می تواند از طول عمر تشک و راحتی شما پشتیبانی کند.

انواع کاور تشک

محافظ های تشک می توانند پارچه های متنوعی داشته باشند و هر کدام چندین ویژگی را ارائه دهند. متداول ترین پارچه هایی که روکش تشک با آنها طراحی می شود می تواند از مواد ضد آب ، مصنوعی ، طبیعی یا لحافی باشد. اکثر پوشش ها از مواد پلی استر ، انواع پنبه ، وینیل یا پلی اورتان ساخته می شوند.

هنگام انتخاب محافظ تشک ، مهم است که به نحوه قرار گرفتن آن بر روی تشک خود توجه کنید و مناسب ترین نوع آن را بر اساس راحتی خود انتخاب کنید. همچنین باید مطمئن شوید که کاور تشک شما قابل شستشو در ماشین است تا تمیز کردن و نگهداری آن آسان باشد.

 




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: